Skönt med ledig dag!

  

Idag har jag varit ledig
från praktiken eftersom att jag har haft lite aktiviteter på gång under dagen. Hade körlektion på morgonen och det gick väl sådär. Sabbade mig lite vid rondellkörningen men jag klarade det tillslut. Sedan bar det av till skolan och där hade vi mössprovning. Lite läskigt för nu känns det verkligen att vi ska ta studenten om några månader. Jag beställde ett paket som kallades champagnepaketet + och där ingår det mesta: Studentmössa (Lyxmodell) med egen broderad text, skolans initialer bak, guldblomma fram (fast jag valde den klassiska gula tycker den är snyggare), allas namn i klassen innuti linningen på mössan, chamapgenglas, penna, trosor (onödigt men men), klappträ (också helt onödigt varför ska man ha en sådan, slå varandra hehe?) och sen en Hoodtröja med Student 2007 trycket (i marinblått) och sedan ett par mjukisbyxor som hör till tröjan. Jag har säkert glömt något nu men det var en jäkla massa saker, gick på en tusing men man tar ju bara studenten en gång...

Nu ska jag fortsätta att titta på Top Model

Who will be eliminated tonight?

P.S Är inte Furonda i topmodel väldigt lik Miss J i jurrryn? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0