Utmaning: Favoritbloggar

Jag blev utmanad av Camilla att lista mina favoritbloggar, så här är mina favorites:

Engla´s Showroom- Gillar denna tjej väldigt mycket och att titta in i hennes garderob varje dag gör mig alltid glad men även lite ledsen, för jag vill också ha så mycket kläder, hihi
Pink is the new blog- Kille som skriver om kändisvärlden. Uppdaterar så fort någon i Hollywood gör något intressant. Rolig läsning när man inte har så mycket för sig.
Ebba von Sydow- Ibörjan när hon tog äver min kära VR så var jag inte så förtjust i henne. Men nu tycker jag inte alls så. Jag tycker hon är en bra förebild för tjejer idag!
StockholmStreetsyle- Världens bästa sida för att få inspiration. Det är otroligt kul att se hur vi alla tolkar modet olika.
UngMamma15- Eftersom att jag älskar att läsa om bebisar och graviditeter så tycker jag om den här bloggen.
Sigrid- Söt liten tjej med stor garderob. Även fast hon inte alls har samma stil som mig så är det kul att läsa hennes blogg för hon är så egen. Hon verkligen en egen stil.
The Sartotialist- Hur är människorna i New York klädda på riktigt? Ser alla ut som Carrie Bradshaw? Find out here. Lite småkul att se hur New Yorkborna klär sig.

Jag läser väldigt mycket mer bloggar än så här men jag kommer inte på alla just nu. Läser nya varje dag. Ofta gör jag så att jag söker på något jag vill läsa om på Google och så hittar man massor med bloggare som skrivit om just den saken.

Gå in härTjejsidan så kan du och din kompis vinna den nya söta Sony Ericsson z610i i Rosa

Kommentarer
Postat av: Estelle

Bra med tips!

2006-11-15 @ 19:51:06
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0