Cute clutches...

Förr var jag inte så förtjust i kuvertväskor men nu bara älskar jag dem. De är verkligen perfekta att ha när man ska ut och bara vill ha med sig det viktigaste, vilket i mitt fall alltid består av: Mobil, busskort, nycklar,  kontokort, Chanel-puder, Lancóme Juciy Tubes i färgen Sorbet de Cerise och ett  Aloe Vera lypsyl. Så här är några godingar man vill ta ut på äventyr på Stockholms gator. ;)


1. Hundtandsmöstrad, ASOS
2Guldfodral , ASOS
3. Röd Chaneliknande, Wedins
4. Prickig skönhet, Paul Smith
5. Guldig MarcJacobslookalike (Syftar på Ebbas guldiga som hon titt som tätt tjatar om), ASOS
6. Mönstrig clutch, Roberto Cavalli
7. Svart också lite "Chanelig", ASOS (Hänger stadigt på min lilla väskvägg)
8. Djuriskt med kedja, ASOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0