Dagens två ha-begär!!


Louis Vuitton Sppedy 30

Alltså jag blir galen, I need that bag! Idag gick jag förbi Louis Vuitton butiken i stan och såg DEN!! Min kära lilla Speedy och just 30:n också, ståendes rakt fram vid ingången. Kunde de inte ha gömt den lite där bakom så jag inte hade sett den, började nästan gråta, den är ju bara sååååå jag! Den skrek ta hem mig Emilia! Säger bara I will, I promise!

Dagens andra ha-begär är en ny plånbok. Jag är i desperat behov an en ny. Jag vill ha en i stil med denna Marc Jabobs plånboken. Vet någon där ute om någon affär säljer liknande som denna men som inte är så dyr??

Marc Jacobs



Kommentarer
Postat av: Anonym

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...

2006-10-17 @ 12:44:12
Postat av: Emilia

Hehe jo om jag ändå kunde tänka så ;)

2006-10-17 @ 13:04:04
URL: http://emiliafashion.blogg.se
Postat av: Vanja

Köp väskan! Spara alla pengar tills du väl har den, för jag lovar den är värd det!

2006-10-19 @ 21:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0