Det är något speciellt med dig!

Nu ska jag berätta precis vad som kommer ur mitt huvud, inget tänkande om det låter bra eller om man kan skriva så, det får låta smörigt om det måste men det är så här jag känner för dig..

Finns inget bättre!
 

På sistonde har det hänt något konstigt med mig. Förut brukade jag inte tänka så mycket på det men nu har det hänt något. Jag är som nykär, fast jag vill inte kalla det nykär. För det är så mycket mer! Jag vet aldrig hur jag ska förklara det. Men älskling jag har aldrig förut varit så himla medveten som nu hur mycket du betyder för mig och vad vi betyder för varandra. Det betyder så obeskrivligt mycket att ha tryggheten att veta om att om det händer något så finns det alltid någon där och tröstar en när man behöver någon. Det är en trygghet jag inte skulle klara mig utan idag. Igår firade vi 3 år och 4 månader, när man nämner dessa siffror för andra blir många chockade och frågar vill du inte pröva något annat? Men varför ska jag det? Jag har ju hittat min perfekta pojkvän. Du är ju allt jag vill ha! Hihi och nu är jag så töntig att jag till och med gråter, ja vet jag är så känslig, men jag kan få mina moments då jag bara tänker på hur bra vi har det och börja gråta för att jag är så glad att du finns. Jag vill verkligen att vi alltid ska vara så lyckliga som vi är nu, glöm det där med Nick och Jessica, det är vi Emilia & Michel som är The perfect couple!!

Jag älskar dig baby och jag skulle göra allt för dig, glöm aldrig det!

Utan dig är jag ingenting

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nah! :)

2006-10-09 @ 00:58:29
URL: http://stilic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0