Gårdagens outfit + update på mitt skokap

Igår var familjen + pojkvän ute och åt. Stället hette Stekpannan och låg på söder. Himla mysigt ställe faktiskt och mums vilken god mat. Jag åten en filé Filé a`la Oscar och sorbet till efterrätt... Mums mums, rekommenderar stället om man vill gå till en mysig kvarterskrog med god och prisvärd mat.

108200-96   108200-98    108200-97
                                                             Bilderna på mina snyggingar från Skopunkten, absolut veckans kap!
Outfiten igårkväll:

Sidenblus med sidenrosett i midjan, H&M
Tunn guldkedja med hjärtberlock, Kappahl
Jeans, H&M
Pumps, Skopunkten


Kommentarer
Postat av: Michel

Thats a hot one!
Oj det är ju min :D

2006-10-23 @ 00:39:21
URL: http://warnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0