Härlig mysdag med Jessica & Nick

NewlywedsIdag är en bra dag! Det är söndag och jag känner mig inte stresad över något som jag måste göra, (även fast jag borde plugga teori till körkortet, men men) Denna söndag ska jag bara ta det lungt. Baby och jag ska till Ikea och köpa lite småsaker till lägenheten och sen ska jag sjunka ner i mysiga ektorpsoffan och njuta framför Newlyweds. Köpte säsong 2 och 3 i torsdags. Jag verkligen älskar dem tillsammans, har fortfarande inte fattat att de har skilt sig! För mig kommer de alltid vara Nick & Jessica, the perfect couple. Mitt favoritavsnitt är när de åker på skidsemester och Nick ska lära sig åka skidor haha!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Haha...:o)...Var bara tvungen att gå tillbaka i din blogg & kika lite...och så ser jag att du har en Ektorpsoffa...no shit? En sån ska jag också ha! Är vi stiltwins måntro? Haha...

2007-09-07 @ 19:50:12
URL: http://www.rosagroda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0