Jag fyller 18 idag !!!

Jag fyller 18 idag !!!

Hipp hipp hurra IDAG FYLLER JAG 18!!!! Snart kommer släkten över och då blir det presenter weiii. Igår fick jag min present av älsklingen. Igår morse åkte vi vid ett-tiden och då hade jag ingen aning om vart vi skulle. Sen åkte vi till rådmansgatan och där fick jag reda på vad vi skulle göra. Baby hade bokat en svit på hotell Birger Jarl. Han är ju för söt. På rummet väntade rosor, champagne och choklad och lite ansiktsprodukter från FACE. Sviten var så himla fin, det var nämligen designsviter som då olika designers hade designat, våran var designad av Franz Hardinger & Bronwynn Welsh. Det var så fint, jag ville inte åka därifrån imorse. Sen på kvällen gick vi ut och åt och sen låg vi och njöt och jag fick helkroppsmassage av sötnosen! He really knows what I want! Och imorse blev det min favorit, frukostbuffé! Mums!

Tack baby för en oförglömlig dag! Älskar dig plutto! Nu väntar jag på mer presenter, hihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0