Kändis-tätt på grand...

Ja har ju inte berättat men fler kändisar har det ju blivit sen jag berätade om den senaste. Denna gång var det en känd skådespelare som var här och promotade någon film tror jag. Det är en han, det kan jag säga och han är mörk och är känd tillsammans med sin bror :) De gillar att vara vita brudar ;) hihi. En liten gåta, några kanske vet vem det var nu.. :) Sen har jag träffat en känd designer också och som jag sagt förut en utav fotbollsvärldens största profiler. Men fan också i fredags skulle jag ha gått upp till det Svenska bombnedslaget från Bollnäs, I think you all know who i´m talking about, men så fick jag inte det för att jag förlorade i sten, sax och påse haha... :( Men fler chanser kommer nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0