Söndagsmys med Djävulen bär Prada

Nu ska jag äntligen titta på "Djävulen bär Prada". Åå vad jag har längtat efter den filmen. Allt är nu riggat VLC-playerna står på paus redo att starta igång, Emilia själv har ställt in stolen på maximalt bakåtlut hihi lite svårt att skriva nu ;) Och självklart har nya mys-dressen åkt på :)

Självklart lite live updates:

Mys-Emilia Min älskade mysdress från H&M

Mitt skrivbordskaos

Mitt skrivbord just nu --> KAOS!!

Känns som att allt jag äger ligger här just nu: Teoriböcker, min nya hårddisk plus tillbehör, mobil, smycken, lösögonfransar, roomservice-menyn från grand, pennor, parfymer, kaksmulor haha, mammas pärlhalsband, newlyweds boxen... Ja ni ser har tok för mycket grejor på den här lilla ytan. Då vill ni inte se hur min säng ser ut nu!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0