Vikor & Rolf for H&M and my dreams...

108200-122

Måste berätta om min konstiga dröm jag hade inatt. Jag drömde att jag var i något stort byggvaruhus och var med en massa tjejer som jag sedan märkte var topmodel 6 tjejerna och tydligen så var jag med i tävlingen. Vi sitter i någon slags monter mitt i varuhuset och det är som ett draperi framför oss. Det kommer ut en man som säger något i stil med: Ni kommer inte tro det men du (alltså jag) ska få prova Viktor & Rolf bröllopsklänningen. Och jag blev helt galen för i drömmen skulle jag tydligen gifta mig hehe så det passade ju bra. De andra tjejerna blev avundsjuka men jag brydde mig inte alls. Sen fick jag gå in i draperiet och pröva klänningen. Fast nu var den mörkblå helt plötsligt men fortfarande hur vacker som helst. Sen skulle jag gå ut och visa den för Karl Lagefeldt ?! haha. Och där satt han med sin gråa hästsvans och mörka solglasögon och tittade på mig med en dömmande blick. Haha och jag gick lite fram och tillbaka och snurrade runt så att klänningen landande snyggt på golvet.. Haha sen sa han att den var obeskrivligt vacker på mig och frågade om jag ville ha den till mitt bröllop. Men just då tog mannen som gav mig klänningen först fram den vita klänningen och den såg ut som den "riktiga" alltså rosetten i midjan och allt. Jag blev så glad för det var ju den jag ville ha. Jag sa att den passade mig bättre för jag ville ha en vit klänning. Men när jag skulle prova den så stod alla de andra tjejerna i kö för att pröva MIN klänning och jag blev rasnade och skrek att ingen annan ska ha på sig MIN klänning och sen gick jag med arga steg därifrån. En tjej sprang efter mig och skrek att det inte var min klänning längre haha och då började jag skrika tillbaka att hon hade så fula kläder att hon inte skulle få existera och andra helt hemska grejor haha, jag var verkligen ARG!! Sen vid utgången så kom jag på att jag måste gå tillbaka annars kommer jag aldrig få tag på den där Viktor och Rolf klänningen. Så jag gick tillbaka och tog klänningen och sa att det var min och alla tjejerna tittade argt på mig och alla sa att det var så dålig stil. Men haha jag brydde mig inte alls jag hade ju min drömklänning...

108200-123 Jag vet, jag är helt galen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0