Vill till Paris igen!!



Jag vill till Paris! Det är en sån underbar stad. Jag har varit där en gång, men det var säkert typ 8 år sedan eller något sådant och då var det ju inte direkt shopping som stog högst upp på göra listan. Då slösade man tid på att åka upp i eiffeltornet och titta på annat onödigt :P Nu ska jag dit på shoppingresa har jag bestämt. Har börjat kolla lite hotell och det ska nog gå att komma indan ganska billigt. För jag bryr mig inte om hur jag bor, huvudsaken är bara tt jag har råd att shoppa. På schemat står ju självklart att besöka stora Louis Vuitton "huset" på Champes Elysee och Dior butiken som Carrie snubblar i sista avsnittet på Avenue Montaigne. Siktar på att kunna åka dit någon gång efter jul :) Hihi hoppas allt funkar. Och att min kära mor vill åka samtidigt som mig. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Svara på dagens fråga på: http://isoas.blogg.se/171006111805_loreal_lancome_max_factor_helena.html

2006-10-17 @ 13:22:17
URL: http://isoas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0