Back in business

108200-455

Nu är jag hemma! Och sakta men säkert ska jag komma igång med bloggandet igen. Känns som en evighet sen jag satt och skrev här. Men iaf, Magaluf var underbart och jag har fått många fina minnen där nere. Jag kommer sakna alla underbara människor vi lärt känna :) Mer finns att läsa i min resedagbok som finns bland mina länkar. Tyvärr hann jag inte skriva så mycket där heller men det finns iaf lite text och bilder.

Nu är det mycket som kommer hända här hemma. Studenttiden är nu här och snart börjar alla skivor och då blir det fullt upp :) Jag måste köpa studentskor också och snart kommer våra studentmössor, jag ska söka jobb, jag ska skriva cv så jag kan söka jobb, jag ska plugga igen sånt jag missat under mallorca-tiden, jag ska packa ur väskan hehe, jag ska fundera ut vad jag ska göra med mitt liv, vad jag vill bli.

Som ni märker kommer jag ha fullt upp :P

Men det är skönt att vara hemma och snart ser det nog ut som vanligt här på bloggen igen :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0