Dåligt bloggande & möte med farbror blå

Usch vad lite jag har bloggat nu. Jag är fortfarande genomförkyld och det beror väl mest på det. Man får ingen ork till att göra något. Men igår gjorde iaf jag och N massor med jobb till vårt projektarbete så nu ska det bara sättas ihop, sen ska vi lämna in det för andra gången :)

Gaaah! Igår när jag hade hämtat älsklingen och P på krogen så blev jag stoppad av polisen! De hade någon superkontroll söder om stockholm och alla vara tvugna och stanna och blåsa. Jag var ju inte lite nervös men det gick bra iaf :) haha. Då har man gjort det också :)

Kommentarer
Postat av: Angelique

haha det hade jag velat se faktiskt :D

2007-04-21 @ 11:43:26
URL: http://aangelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0