Matvraket Emilia

Jag är så grymt sugen på god mat just nu. Tyvär är det mest onyttiga maträtter min mage ropar efter. Haha en Mcfeast fullkorn & co skulle ju inte sitta helt fel. Fan, Emilia! Vad hände med: efter påsken så är det slut på allt onyttigt ätande. Vad hände med att jag skulle ha snyggaste beachkroppen på playan 2007? Haha jag är verkligen sämst på att hålla mig till saker som jag bestämt. Jag skulle behöva en kock som lagade all mat till mig och den skulle vara underbart god men ändå vara supernyttig! Inte konstigt att alla kändisar kan hålla sig i topform hela tiden. De har ju någon som gör det jobbigaste åt dem. Alltså själva lagandet av all denna nyttiga mat.
Anna skippers jäkla tjat om bönor hit och dit och gaaah jag blir så trött. Det är supergott med nyttig mat men:

Seriöst vem fan har tid att ägna 1-2 timmar till varje måltid varje dag! När ska man då hinna plugga, jobba, träna och umgås!?

  eller

Hehe vad väljer du??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0