Myskväll



Igår kände jag för att ha lite myskväll så jag ringde tjejerna men alla var upptagna med annat förutom J :)
Och eftersom att min lilla sötnos är bortrest så hade vi ju en egen lägenhet att nyttja :P Vi åkte till maxi och laddade med glass, chokladsås, banan, gärdde och maränger, MUMS! Hihi Sen hade vi lite myspys, lyssna på musik och kollade på filmen "Säg att du älskar mig" Den var helt okej, väldit obehaglig handling och ja vet inte hur många gånger J och jag fick vredesutbrott när vi började disskutera hur samhället ser på våldtäkt, hemskt!

Men iaf skönt med en liten hemmakväll. Och det bästa är att idag är det söndag men imorrn är det söndag och i över morgon också! :P Så skönt med lite extra ledigt. Får se vad jag hittar på på Valborg, har inte bestämt något än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0