Schooltime

Japp då var det igång igen. Känns som en evighet sedan. Men i skolan var allt som vanligt. Lärarna har som vanligt ingen koll. Våran hotell-lärare frågade liksom OSS: "Är praktiken slut nu eller?" Då blir man ju ganska trött. De om några, ska väl veta att den håller på till maj.
Dessutom så kanske nationella proven i svenska komma ivägen för våran klass Ålandsresa, vilket vore grymt tråkigt. Det skulle verkligen vara kul att åka iväg som en sista grej med klassen.

Idag har jag verkligen blivit taggad på allt som ska hända framöver. I veckan är det vår studentskiva, vilket ska bli grymt kul. Ser verkligen fram emot det. Nu börjar man förstå vad som närmar sig med stor steg. Det är bara flaket som har lite saker kvar på, vi ska fixa musik men A verkade ha någon kontakt där så det här kommer nog bli hur bra som helst.

Föressten åt jag supergod middag idag. Pastagratäng med avokadosallad, mums! Kändes lite nyttigare också. Älskar när man efter maten slipper känna att man bara tryckt i sig massa fett, som när man käkat pizza eller liknande. Men att jag åt nyttigt spelar väl inte så stor roll med tanke på hur mycket påskgodis jag har kvar. Här vid mitt skrivbord sitter jag i ett hav av påskharar, chokladägg, godispåsar och annt. Hemskt hehe och förmodligen så kommer jag ju proppa i mig allt också. Men nej! Skärpning, efter allt är slut (hihi) då ska jag börja va nyttigare. Jag har lovat J att börja springa med henne, vilket är bra då har jag någon som puschar mig och sen ska jag sluta med mitt vardagliga småätande och spara snasket till helgen. Japp så ska det bli! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0