Back in business

Nu har både jag och bloggen haft ett välförtjänt sommarlov men nu känner jag att jag måste blogga av mig igen. Jag har märkt att jag varit sugen på att skriva här de senaste dagarna. Tex. när jag precis köpt ett plagg så tänker jag "åå det här måste jag blogga om"

Helgen är fullspäckad faktiskt, vilket de flesta av mina helger varit den senaste tiden (skönt tycker jag, hatar att inte veta vad jag ska göra). Vid 12 ska jag åka in till city för att möta älsklingen för att åka till söder där vi ska gå och kolla kläder till honom i lite olika second hand butiker. Vi ska nämligen på min fasters 30-årsfest på lördag och då är temat Studio 54 så vi ska väl försöka hitta någon crazy skjorta och förhoppningsvis så hittar vi några häftiga bootcut byxor till honom också. Får se vad vi hittar. Det tar ju ofta mycket tid och motivation när man ska plöja sig igenom alla dessa kläder i second hand butikerna hehe så jag hoppas att älskling inte ger upp. Jag kanske hittar någon söt kuvertväska också, vem vet ;)

Senare ikväll ska jag hem till Cissi som fyller år på måndag och ha lite firande med grillning och cider, mys :) Men jag ska ta det lungt eftersom jag räknar med att det blir en hel det dricka på lördag och festande till sent på natten.

Nu ska jag göra mig iordning, sitter fortfarande med blöt handduk i håret för jag hoppade precis ut från duschen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0