Romantisk helg

Eftersom jag jobbade igår så kommer uppdateringar från helgen nu istället.

Fredagen hos Cissi vart väldigt lyckad. Hoppas hon blev nöjd med presenterna men det tvivlar jag inte på :P Så Grattis cissi (som fyllde år igår) på 19 årsdagen!

På lördagen var det äntligen dags för Frida min fasters 30-årsfest. Temat för festen var Studio 54, alltså 70-tals disco. Det var så himla kul att se allas outfits och nästan alla hade verkligen gått in för temat och det kändes som att vi plötsligt hoppat bakåt i tiden :) Festen blev verkligen lyckad och min favoritdel var självklart när Petter (hennes sambo) gick ner på knä till tonerna en av Fridas favoritlåtar Sade - By your side  och friade inför familj och vänner. Ååå det var så romantiskt och inte ett öga var torrt (absolut inte mina jag grät som ett barn haha). Efter det fortsatte festen och det blev dans till sent på natten. Verkligen en lyckad fest, en man inte glömmer helt enkelt ;) 

Bilder kommer snart...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0