Emilia officer? HA! Nää

Haha jag var bara tvungen att gå in på http://www.officer.nu/ och testa om jag skulle passa som officer. Visste ju redan innan att det inte skulle gå så bra hehe för jag är väl alla motsatster till hur man bör vara som en officer: Otroligt girlie av mig, rädd för allt som rör sig typ och jag skulle aldrig kunna leva ute på fält!

image1062

Haha jag är verkligen sämst på den här typen av test. Typ memorera siffror, memorera former i ordning och bygga fyrkanter haha det enda som jag var ganska tydligt över snittet på var när man skulle hitta ord i en låda men sånt har jag alltid varit bra på; ordpussel av olika slag.

Det säger väl ganska mycket om mina officer egenskaper det här, sen att jag desstutom satt och sminka mig samtidigt säger väl ännu mer HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0