Från provhytten



Provade en del plagg på Gina Tricot och de sakerna jag gillade mest är de som är på bild här. Fast jag köpte bara tröjklänningen på bilden ovan, fin till vardags. Fick hejda mig lite eftersom jag ska hålla i pengarna lite om vi ska boka resa snart. Gillade den söta rosa koftan, fin över en partyklänning eller över en topp om man ska ut på middag eller något. Men kvalitén verkade så himla dålig så den fick hängas tillbaka. Kappan kommer från Zara och jag gillade den jättemycket, speciellt där bak men den kostade 799:- tror jag och eftersom jag redan har två kappor så kändes det onödigt.

             

Valde jag rätt här med?? Hehe


Kommentarer
Postat av: svägerskan

kappan var jättefin på dig.

2007-12-06 @ 18:15:46
Postat av: Emilia

Tack :) Fast den var för dyr för att vara impulsköp så hehe den fick vänta :P

2007-12-06 @ 18:56:53
URL: http://emiliafashion.blogg.se
Postat av: angelique

jag har också köpt en sådan där tröjklänning som du köpte, fast den med svart tshirt och grå klänning, acke köpte den som du har :) så jag håller med om att det var ett bra köp :P

2007-12-06 @ 21:29:37
URL: http://aangelique.blogg.se
Postat av: Emilia

Ange: Aa de var ju så himla billiga :) Hihi så man kan ju inte låta bli. Är nog många som har dem men va sjutton hehe sak samma :P hihi fina iaf

2007-12-06 @ 22:54:33
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0