Hallå igen

Förlåt att jag inte skriver så värst mycket men jag jobbar varje dag nu fram till julafton så det blir inte så mycket tid över och när man väl har lite tid så har man massor med annat att ordna mest julsaker som julklappar. Igår lyckades jag i alla fall hinna med att slå in lite mer än hälften av mina julklappar så nu återstår bara att köpa två klappar till och slå in dem SEN är jag klar! På lördag jobbar jag 10-15 och då ska jag passa på att efter jobbet kolla om de har något bra på maxi haha men de har ju faktiskt bra saker där, kosmetika avdelningen har ju blivit hur bra som helst och är som ett litet mini h&m (bara sminket och hårprudukter då) hehe. De har ju även mycket leksaker och sånt så jag ska nog spana där så slipper jag kanske åka iväg i julstressen på lördag.

På tal om julklappar har jag redan fått två klappar. Jag fick 250:- presentkort av maxi på maxi såklart ;) Jag tyckte det var en väldigt bra och generös julklapp och man kan ju som sagt köpa mycket på maxi :) Fick också en liten klapp av Cissi (trots att vi inte skulle ge men hon hade något litet speciellt) och den är slut. Visar sen när jag laddar upp bilder på datorn. 

Snart ska jag till jobbet. Jag jobbar till stängning idag med, pjuu. Det är SÅ mycket folk som handlar nu. Alla kommer ju med fulla vagnar och är SÅ stressade. Vilket får mig att mer och mer tänka liksom julen är väl till för att koppla av?! Ska inte ens börja prata om hur arga folk blir när det blir avstämning när de självscannat. Jaja jag kan inte mer än att le och tänka mina hemska tankar (om vad man vill säga till vissa kunder) i huvudet och säga ett väldigt falskt GOOOOOOD JUUUUUL 

Haha jaja bye bye :P   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0