Hej svejs

Här kommer "Mrs. förtröttföruppdatering". Jag har jobbat i streck sedan i lördags så jag har inte orkat sätta mig och skriva här. Så jag har inte så mycket alls att berätta, kanske lite därför man inte skriver när ens vardag bara består av jobb, jobb, jobb men men that´s life.

Imorgon är jag ledig så då har jag en fullspäckad dag planerad hehe. Kl. 10 har jag tid hos frisören, ska slinga om håret, ska bli ljusare än de förra slingorna (jag var där och klippte mig förra veckan, skulle slingat då men de bokade fel så därför gör jag det imorrn). Det var en kille som klippte mig och jag blev väldigt nöjd :) Rekommenderar verkligen Klippotek1 i skärholmen för de som bör söder om Stockholm. De har jätte duktiga frisörer och toppmoderna lokaler och bra priser. Iaf efter det så ska jag kolla efter lite julklappar, hoppas på att beta av några fler på listan.

Sen ska jag till Maxi och handla mat och tårta för mamma fyller år imorrn. Känns alltid konstigt att handla där nu när jag jobbar där hehe. Sen åker jag in till stan och träffar mamma. Vi ska gå på Åhléns och köpa jultyger och juldekorationer till julafton. Vi ska ju ha "storjulen" hos oss i år, så vi ska göra det julmysigt. Vi har ju gjort om vardagsrummet nu, eller tapeterna och taket är klart, nu fattas bara soffa, tv, hyllor och annat smått. Så därför känns det extra kul att få pynta i ett nygjort rum.

Så min lediga dag blir allt annat än lugn. Men så är det väl i juletider, minsta lediga stund spenderar man på julpyssel.

That´s all. Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0