Jag är en vinnare!!!

image1026

Jag är så glad just nu! Öppnade precis ett mail från MQ som hette vinnare MQ julstjärna. Jag tänkte att nu är det ett mail där de skriver tyvärr har du inte vunnit eller en lista på de 5 som vunnit. Jag öppnade upp mailet som var i adobe reader där varje person hade en eget blad med sitt bidrag och där står dett: GRATTIS DU ÄR EN AV VÅRA 5 VINNARE!

Jag skickade in ett bidrag i MQ´s jultävling för kanske 1-2 veckor sedan där man svarade på tre frågor och sen skulle man skriva en mening som de ska ha på sin nya jultröja som ska vara en varm, gosig stickad tröja med en text på. Jag hade glömt bort helt att jag skickat in det. Men iaf fick då nyligen mail om att jag är en utav de 5 som de kommer att välja mellan. Så min text kanske kommer sitta ute på en tröja som kommer säljas på MQ i hela sverige!!!! Haha eller ja det är 20% chans att det är min. Men jag tyckte att min och en annan var de bästa så kanske 50% chans haha.

Dessutom kommer jag snart få hem presentkortet. För alla sista 5 vann priset. Undra hur mycket jag får i presentkort, hoppas det är mycket haha!

Jag är SÅ glad nu!


Kommentarer
Postat av: svägerskan

Grattis!!!!

2007-12-13 @ 20:38:42
Postat av: Emilia

Hihi tack tack ;)

2007-12-13 @ 21:48:39
URL: http://emiliafashion.blogg.se
Postat av: Linnea

åhh, alltid kul att vinna! GRATTIS!

2007-12-13 @ 22:28:21
URL: http://neafashion.blogg.se
Postat av: Emilia

Linnea: Tackar :) ja verkligen, jag har typ aldrig vunnit något i mitt liv så jag blev sååå glad.

2007-12-13 @ 22:35:30
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0