Jag har fyndat!

Jag kikade in på Kenzas blogg och såg att hon tipsade om ett par skor hon köpt på Ellos. Klickade vidare och wow riktiga snyggingar ju. Klassiska pumps med härligt hög klack FÖR 99:- !! Så jag var ju tvungen att slå till var när på att ta ett par röda också bara för att det var så billigt men det slutade med ett par gråa eftersom jag inte har några gråa pumps. Hittade även en söt  vit tunika/klänning för 199:- som kommer bli fin i vår med leggins och som klänning i sommar. Sen slängde jag in ett 5-pack söta rosa basic trosor för 35:- också, väldigt billigt!

 

Så man kan verkligen säga att jag fyndat. Skönt att handla på mellandagsrean hemma mitt i natten i lugn och ro hehe. Gillar inte att springa runt i proppfyllda affärer där man ändå aldrig hittar det man vill ha. Så jag är super nöjd med mina fynd. Sen ska jag handla lite på H&M´s internetshop också (hittade massa fint i katalogen igår) fast det tar jag en annan dag nu ska jag sova. Har massor att göra imorrn eftersom jag åker till göteborg på söndag. Måste inhandla lite saker till nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0