Julen

Då var julen över och den var sååååå bra, mycket god mat, glada barn som väntar på tomten, kalle anka, presenter och umgås med släkten, precis som det ska vara alltså. Här kommer lite bilder:

            

1. Tradition att äta knäckemacka med julskinka dagen innan julafton då skinkan är klar  2. Risgrynsgröt till frukost såklart  3. Dukning med den otroligt vackra brasan i bakgrunden (hehe bra det här med modern teknik)  4. Dukning  6. Granen  7. Detaljbild på julbordet  8. Skinkan  9. Julgransdekorationer, blev tyvärr lite oskarp hade blivit fin annars  10. Tomten kommer  11. Alla julklappar jag gav bort i år  12. Ett hav med paket, alltså jag har aldrig sett så mycket paket i hela mitt liv, det var proppat under granen hela vägen bak och ändå svämmade det över. (och då fattades det ändå två stora påsar med klappar som blev glömda på övervåningen haha. Men så blir det med tre småbarn som ska ha julklappar.  13. Småkusinerna vill öppna NU hehe  14. Hehe sött paket från kusin Liam som han slagit in själv med döskallepapper och allt.

Den här julen var verkligen perfekt på alla sätt och vis. Mys mys mys.... Hoppas ni alla hade en lika mysig jul.

Presenterna skriver jag om i ett eget inlägg senare (har inga bilder på dem än) och nu vill M ha datorn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0