Mera shopping

Idag åkte jag iväg en snabbis till Skärholmen för att köpa lösögonfransar till nyår. Men jag hittade mycket mer såklart. Köpte iaf lösögonfransar på åhléns. Sen köpte jag en svart kjol med hög midja med ett skärp och ett par svarta strumpbyxor och till sist köpte jag ett guldigt armband på glitter med små söta "stenar" på.

Eftersom jag hade 250:- i presentkort på Ica maxi som jag fått i julklapp av jobbet så stannade jag även till där och köpte: Isadora flytande eyeliner, Tony & guy hårspray och en dove hudelotion. Så allt det här fick jag gratis, hur bra som helst!

Vill jättegärna visa bilder på allt jag köpt men jag hinner verkligen inte nu. Nu ska jag hänga en tvätt, packa till göteborg och till järvsö och senare åka hem till M för att umgås med honom eftersom det här blir det sista vi ses innan han åker till Brasilien *avundsjuk*. Lyllosen får ju åka med jobbet till Rio för han kom bland de 20 personer som fått in mest tips av fastighetsbyråns kontor i stockholm. Jag vill också hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0