Mina julklappar

Denna julen var ju som sagt hur bra som helst hehe även presentmässigt om man ska vara materiell. Jag har faktiskt tagit bilder på de flesta presenterna men jag hinner inte ladda upp de nu så jag visar de fina julklapparna senare men här är iaf vad jag fått:

♥ Rosa Titan resväska, av älsklingen
♥ Iittala vitvinsglas (Nu har jag 6 vitvin och 6 rödvins-glas så nu är jag klar), av mormor
♥ Mateus-tallrikar: 1 stor vit och 2 mindre ljusrosa, av farmor
♥ Mateus skål i ljusrosa, av fastrar med familj
♥ Iittala kivi ljuslyktor i olika färger, av lillebror och svägerskan
♥ YSL eyekit, mascara, eyeliner och remover, mamma och pappa 
♥ Hello kitty pyamas-set, av lillebror
Stavmixer-set med massa bra funktioner, av mamma och pappa
♥ Sportbh av mamma och pappa
♥ Strumpor med söta hjärtan på, av mamma
♥ Iittala marimekko skål i rosa, av svärmor
♥ Rosa badrumshanddukar, svägerskan
♥ Rosti Margarethe skål i ljusrosa, mormor
♥ Uppblåsbartfotbad med fotbadskräm, och fotlotion från Oliv, av farbror med familj
♥ Massa sött dagispyssel av småkusinerna
♥ Choklad, av lillebror och svägerskan och av cissi

Förlåt om jag glömt något nu men de flesta presenterna är hemma så nu skrev jag de som jag kom på :)

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hejhopp! Hoppas allt e bra med dej :o)...Du verkar ha haft en bra jul med många härliga klappisar :o)...Slänger in med en länk (http://rosagroda.blogg.se/1198878850_utmanad.html). Du har blvit utmanad :o)...Tjipp!

2007-12-28 @ 22:57:41
URL: http://www.rosagroda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0