Naaw gånger 1000

När man ser sånt här och sånt här. Så kan man ju inte rå för att man blir SÅ hund sugen. Både jag och älskling vill! Men vi vet att det inte går tidsmässigt. FAN pengar har vi ju tillräckligt, ja alltså vi skulle ju ha råd med att köpa och ta hand om den men det är ju tid man behöver så himla mycket av och det har vi inte. En utav oss måste ju vara hemma hela tiden den första valptiden och sen måste man ju ha bra arbetstider senare även när puppien är äldre.

Men fan jag vill ha min Bobbie.. (Jag har typ bestämt mig för bobbie haha, det var faktiskt min guddotter jag fick det ifrån hehe för hon kallar byggare bob för bobbie och det tyckte jag var så himla sött)

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0