Nyårsklänning

 

Idag och igår var jag på jakt efter en klänning till nyår. Hade tänkt mig en puffig som de 3 nedan men ingen utav dem satt helt hundra vid bysten. xs/34 brukar sitta för tajt och s/36 för löst så därför blev det ingen utav dem. Istället blev det en superbillig sidenliknade klänning från Gina tricot för bara 199:- !! Tyckte den var en partyklänning och jag gillade materialet och urringningen. Eftersom jag räknat med att betala mer så kan jag ju köpa finare skor nu :P Vilket är mer värt pengarna eftersom de håller längre. Så nu ska jag hitta lite smycken och sånt till. Väskan blir nog min nya guldiga med kedja som jag köpte för några veckor sedan.

   
Första är från Gina (399:-), de andra tre är från Zara (runt 600:-)

Jag är lite småkär i den rosa men den var inte så nyårsafton så jag köpte den aldrig men den provade jag för typ 2 månader sen och har tänkt på den sedan dess hehe.

Valde jag rätt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0