Sneak peak

image1039

Lyckades bara ladda upp en bild så det får bli en liten sneak peak på vardgasrummet. Bilden har så dåligt ljus så jag tycker man inte ser det härliga "blänket" på fondväggen. Sedan ska även alla fula högtalare på bilden bort de är bara tillfälliga innan pappa kan sätta upp souroundsystemet (stavas?). Men nu är iaf den väggen klar och sedan har ett vitrinskåp kommit upp på en annan vägg. Nu fattas bara soffa, bord, matta, gardiner och småsaker (golvet är tydligen ett senare projekt hehe för då måste man tydligen göra om grunden och då hade det inte hunnit blivit klart till jul). 

Ska göra ett ordentligt före och efter reportage när allt är klart på riktigt... 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad fint det blir! Och vad annorlunda jämfört med inna, jag kommer inte känna igen mig när jag kommer! :P

2007-12-17 @ 22:27:14
URL: http://faantastic.blogg.se
Postat av: Emilia

Nej det ser helt annorlunda ut och allt är omvändt också hehe

2007-12-17 @ 22:38:05
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0