Underbar upptäckt

Jag hade helt glömt bort att det var fredag idag! Vilket jag snabbt kom på att det betyder lööööööön. Loggade snabbt in på banken och weiii nu är jag glad igen. Först lönen från Grand och sen lönen från maxi som jag helt glömt bort! Jag provjobbade ju 3 ggr i november och det blev ju en del pengar :)

Nu hoppar jag runt av glädje medan jag sminkar mig och lyssnar på musik. Och jag är så glad över allt just nu, julafton är om tre dagar och jag trivs så bra på båda mina jobb och får jobba precis så mycket jag vill, jag har världens finaste pojkvän och underbara vänner och familj och jag är bara så glad.

VILKET är precis SÅ man ska känna sig vid jul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0