Upptagen

Jag har haft fullt upp hela dagen igår och idag med massor med julstök. Igår gjorde jag pepparkakshus som jag la ner otroligt mycket tid på, 3 timmar närmare bestämt.
Idag har jag bakat väldigt mycket lussebullar och knäck som nu ligger i papperskorgen (smakade bränt)

Jag ska uppdatera med bilder från allt julstök senare när jag har tid nu ska jag sätta mig ner och andas lite. Det här var min sista dag att ordna inför julen för nu jobbar jag alla dagar utom onsdag fram till jul och på onsdagen ska jag handla julklappar.

Kommentarer
Postat av: Annonym

Frågan vi alla ställer oss är "vilken text var det du skickade in som bidrag i mq-tävlingen?" :D

2007-12-17 @ 16:53:20
Postat av: Emilia

Det hade jag tänkt avslöja när jag vet om min vunnit ;) Vilket borde vara snart och om det inte blir snart så skriver jag det här iaf :)

2007-12-17 @ 20:12:07
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0