Utmanad

Jag blev utmanad av Joysan, det var länge sedan jag gjorde en utmanaing så här kommer den:

Här kommer en en positiv utmaning, svara på frågorna, skriv en kommentar när du har gjort det så jag får se. Sen det viktigaste av allt, tagga 3+ andra.


 

Nämn tre inre egenskaper hos dig själv som du är nöjd med

  •  Jag är omänksam
  •  Jag är alltid (nästan) glad och positiv
  •  Jag är väldigt trygg i mig själv (vet inte om någon fattar vad jag menar med det men jaja)

Nämn tre yttre egenskaper som du är nöjd med hos dig själv. (Oj va svårt hehe att smickra sig själv känns konstigt)

  • Jag gillar min "figur" hehe, gillar att vara smal men ändå inte pinnsmal
  • Jag är nöjd med min längd (173cm)
  • Jag är nöjd med mina läppar, gillar lite plutläppar hehe

Nämn tre saker du är stolt över att ha gjort.

  •   Att jag tagit studenten och gått ut med väldigt bra betyg
  •   Att jag har två bra jobb, visst ska vill jag ha nya så småningom men det är ändå två bra jobb hehe
  •   Att jag har ett så bra förhållande med min pluttis M, det är väl iofs ngt vi båda gjort men ändå :P

Nämn tre egenskaper som du tror att andra uppskattar hos dig.

  •  Att jag som sagt för det mesta är glad och positiv, tror bara det är familjen och M som sett mig arg på riktigt hehe
  • Att jag bryr mig om andra, jag har otroligt svårt för att göra någon ledsen
  • Att jag säger som jag tycker. Vet inte om det alltid uppskattas haha men jag uppskattar iaf sånt.

Nämn tre saker du är bra på

  •  Jag är bra på att få folk att bli sams, jag blir alltid mellanhandlaren i bråk
  •  Att hitta på saker, jag har alltid varit väldigt uppfinningsrik ändå sedan liten ålder, jag hade sällan tråkigt som liten utan hittade alltid på något med fantasin om det inte fanns leksaker haha.
  • Att ha ansvar och ordning och reda, de som känner mig vet. Haha I know, I´m a total controlfreak men jag själv ser det bara som positivt. Ordning och reda är Emilias bästa vän haha.

Jag utmanar:

Cissi: Denna människa känner mig nog allra bäst efter pojkvännen hehe så hon får ju självklart vara med.
Ange: Barndomsvännen sedan måååånga år och hon vet jag kommer svara hehe eftersom hon är en väldigt aktiv bloggare
Maria: Vi gick i samma klass när var små och söta hehe. Hon skriver en jättemysig blogg och hennes lilla Theo är ju bara såååå söt. Mitt hundsug ökar för varje gång jag ser den söta plutten.


Kommentarer
Postat av: Maria

vad gullig du är!! :)
fixar utmaningen ikväll när jag kommer hem, ha de så bra!

2007-12-29 @ 12:07:06
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0