En helt vanlig dag

Har inget speciellt att blogg om idag egentligen. En helt vanlig dag. Vart i skolan och där hände det inte så mycket. På dryckeslektionen fick vi reda på vinländerprovet och jag fick vg, that´s good, fast jag ville gärna ha mvg :P hehe. Sedan så började vi med öl och vatten. Vi fick provsmaka olika ölsorter och blä säger jag bara. Allt frun ljusa (som funkade) till riktigt mörka, som guiness (som INTE funkade hehe).

Sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem. Min lilla mäklarassistent ;) Är så stolt är honom. Känns som allt händer så fort alldeles nyss började du på KTH och nu har du redan ett jobb/praktik.

Du är min McDreamy! Haha

Du är ännu mer mcdreamy om du köpt chilinötter på ica på vägen hem :)

Och på onsdag är det alla hjärtans dag, weiii <3

Update: Älsklingen köpte chilinötter :D Yiipeiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0