En rolig lista

Hittade en rolig lista hos Maria, går ut på att man sätter på blandning på låtar på ens dator och så får man frågor (de här nedan) och så skriver man namnet på den låten som spelas (och det blir svaret på frågorna) Får se om det kommer stämma :P

Will it be ok?
Strange foreign beaty (hehe huh?)
How are you feeling today?
Do what you´re told (okej lite nedtryckande hehe)
How does your friends see you?
Angels wings (som en ängel kanske :P haha)
Will you get married?
The trumpet voluntary (haha helt sjukt det är en bröllopsmarsch, It´s a sign, thank you god haha)
What is your best friends theme song?
Red (huh?)
What is the story of your life?
My world (Kanske betyder at jag ska ut i världen? Passar med de beslut jag måste ta nu, läskigt)
What was high school like?
My immortal (hehe nja inte riktigt)
How can you get ahead in life?
Losing my way (Okej hur ska man tolka det?)
What is the best thing about your friends?
Utan dina andetag (åå min favortilåt passar absolut in på mina vänner <3 )
What is tonight going to be like?
Little red corvette (Yeah kanske får en corvette, eller kanske krockar med en när jag kör till M, gaaah)
What song describes you?
Why cant I (Stämmer ganska bra nu, det här var lite läskigt, vissa passar ju skitbra)
To describe your grandparents?
Rio (Haha okej? Iof farmor och farfar är ju väldigt beresta, tror farfar tom varit där)
How is your life going?
Boten anna (haha no no no, wrong wrong wrong)
What song will they play at your funeral?
Växeln hallå (Haha det hoppas jag verkligen inte, i så fall har mina släktingar fått fnatt haha. Men jag asgarvar nu haha ser min begravning och alla är ledsna så börjar växeln hallå spelas haha och så börjar alla dansa :P sjuk ja vet)
How does the world see you?
Big sleeper (Ähm jag är ju ganska morgonpigg men jag är nog en big sleeper också)
Will you have a happy life?
What´s love got to do with it (Well alot! Hehe. Låter ju lite deprimerande, jag vill ha massor med love hehe)
What do your friends really think of you?
Love takes two (Awwwh :] )
Do people secretly lust after you?
En dag (Hehe jasså en dag gör de tydligen det)
How can I make myself happy?
Rockin´N´Reelin (Ja det låter ju kul, rocka loss är ju min grej haha passar sjukt bra)
What should you do with your life?
Moments (Betyder det att jag ska ta vara på vissa moments kanske?)
Will you ever have children?
AudioTrack 03 (Det här är sjukt det här tolkar jag som att jag kommer få tre barn, låten har ju inget namn så det kom bara upp ett nummer på skärmen, 3)

Alltså alla borde göra det här hehe, det var skitkul. Mycket stämde in väldigt bra.
Läskigt med frågan om jag kommer gifta mig så kommer den låten som är en bröllopsmarsch upp och jag hade satt en blandning på HELA min dator vilket är SJUKT mycket musik och så kommer den! Och om jag kommer få barn så kommer det upp siffran tre, hehe hur stor är chansen!

Roligt test, hehe många garv och funderingar fick man...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha..måste bara säga att jag också garvar när jag ser den bilden med Växeln hallå hallå :P...hemskt att man garvar åt en sån sak egentlien, men lite kul var det! ;) haha :D

2007-02-18 @ 20:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0