Hejsan alla glada

Förlåt! Jag har inte skrivit på ett tag, har inte haft så mycket tid över till bloggandet på ett tag nu. Men förhoppningsvis ska det bli bättre nu. Här är iaf vad som hänt/händer just nu:

♥ Jag hoppas verkligen att min väska från asos vill komma snart nu har jag väntat för länge, hehe. Jag vill ha den nu!

♥ Idag är det bara 26 dagar kvar till Spanien (By the way i spanien kommer jag nog skriva mest från min sida på resedagboken.se)

♥ På lördag ska jag och C på informationsmöte för EF Culture Care för information om Au Pair i USA, nice!
♥ På lördag kommer släkten hit för att fira min lillebror som fyllt år. Jippie! Då får jag se min guddotter min sötnos!

♥ Om prick en timme börjar säsongsfinalen av Grey´s Anatomi, du missar väl inte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där herren verkar ha en riktigt bra garderob...
Kompletterades för övrigt med 2 par jeans idag. /Mäklarassistenten

2007-02-06 @ 21:03:44
Postat av: Emilia

Hihi älskling?

2007-02-06 @ 21:23:13
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0