NOOOOOOOOOOOOO!

108200-425

Jag är helt förstörd! Tårarna rinner fortfarande längs mina kinder och snyftandet kommer fortsätta i minst en timme till...
Jag kollade precis på det absolut sista avsnittet av O.C i historien. Kan inte säga så mycket mer eftersom jag inte vill förstöra för er som inte sett det än. Men jag säger bara en sak O.C kommer alltid finnas kvar för mig. Alla kommer leva vidare i mitt huvud...

Nooooo nu får jag flashback från slutscenen igen. ÅÅå så underbart!
Men nej! Det är över, för alltid!

Nu måste jag ta en tid för att sörja detta!

Haha det värsta är att jag är helt allvarlig. Det var en tv-serie men den var fan en stor del av min vardag! Varje fredag då man kunde ladda hem det senaste avsnittet från O.C, å det kunde förgylla hela dagen för mig. I will miss that.

Bye bye Summer, Seth, Ryan, Taylor, Kirsten, Sandy, Julie, Katlin & Marissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0