Packing is not my thing


Packa är inte riktigt min grej har jag märkt. Jag kan inte komma igång. Jag tänker jaja men det är ju 4 dagar kvar så det är ju inte bråttom. Men så står man där dagen innan. Och det får inte hända nu. Nu ska vi ju vara borta i en hel måndad. Jag pratade med N igår och båda börjar bli lite nervösa nu. Vi är nog mest nervösa över att vi inte ska trivas eller att vi får dåliga arbetstider och så. Eller att vi båda kommer sakna våra pojkvänner här hemma :) Men det kommer vi att göra hur vi än gör.
Jaja tillbaka till packningen. Jag vet inte vad jag ska ha med mig, förutom det självklara som kläder, mobil, ipod osv. Jag har mer problem med tex sånt här: Ska jag ta med mig Louis eller inte? Ska jag ha med mig saker som väger mycket tex lotions och sånt eller köpa nytt där nere? Ska jag ha med mig en eller två handukar? Ska jag ha med mig alla skor jag tänkt? Gaaaaah a girls packingproblmes, verkligen! Det är svårt att veta hur mycket man behöver, jag har aldrig varit borta såhär länge och man vet ju inte hur mycket tid vi kommer at spendera på att hitta på saker. Jag tänker t.o.m på saker som ska jag ta med ett par gympaskor OM vi ska typ hyra cykel, motionera eller något.

OMG! This is going to take all 4 days long! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0