Sista dagen i skolan...

... på 6 veckor!!! Eftersom att vi åker till Spanien om 12 dagar och nu är det ju praktik som vanligt ons, tors och fredag. Sen är det sportlov, sen åker vi på söndagen! Kan inte fatta det.

Har inte riktigt funderat ut hur jag ska göra med bloggen när jag är borta. Det kommer nog vara ganska tomt här men ni kan följa mig på min resedagboken-hemsida som jag har länkad till bland mina länkar där nere.

Matte provet gick faktiskt helt okej idag. Skönt att slippa ha ångest över det nu och bara koncentrera sig på Spanien.

Nu ska jag ta hand om min stackars lilla pojkvän. Imorrn måste vi nog till vårdcentralen om inte febern gått ner. Stackars min plutt...

Kommentarer
Postat av: Angelique

Det är verkligen SJUKT... Kan inte tro att vi ska åka på riktigt :D

2007-02-20 @ 18:34:24
URL: http://aangelique.blogg.se
Postat av: Emilia

Nej det är verkligen weird ;)

2007-02-20 @ 21:21:55
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0