Chanel-sug

   

Spanade in Chanels hemsida och fick ett sånt himla Chanel-sug. Har inte haft det på länge. På senaste tiden har jag bara trånat efter min älskade Louis vuitton men nu när jag har den så trånar jag ju såklart efter något mer. Människan blir ju aldrig nöjd, eller hur? Men hur läckert vore det inte att resa med den där packningen. Fast det är ju inga väskor man skulle vilja checka in direkt, hehe. Sen har vi ju den vackraste väskan i världen på bild nummer 2. Det är en sådan jag skulle köpa om jag vann på lotto eller blev rik. En chanel 2.55 skulle stå högst på min lista. 

Såg även deras sportkollektion. Passande eftersom att jag drar till fjällen på söndag. Vore det inte ganska coolt att glida runt i backen med skidor från chanel?? Haha so fucking hot! :P  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0