Ingen bra dag idag

Nej, idag var ingen superdag direkt. Jag har mått skitdåligt hela dagen. Har mått riktigt illa och känt mig hängig enda sedan jag gick upp i morse. Tågresan var hemsk, kände att jag skulle spy varje sekund, lyckades dock koncentrera mig på annat. Försökte sova bort illamåendet men det försvann inte, kunde knappt äta frukost på praktiken. Och de som känner mig vet att om inte jag äter frukost så är något fel!  Dessutom kom jag försent till praktiken, då kändes ju inte dagen bättre direkt. Sedan när man får höra kommentarer som denna: Är du trött? (Jag gäspade nämligen högt, jag svarade ja) Jasså? Det borde du ju inte vara med tanke på när du kom hit imorse. (Jag var 40 minuter försenad) Då känns det ju inte så kul, med tanke på att man mår skitdåligt men iaf åker till praktiken och är gratis arbetskraft och även fast jag skulle ha behövt legat hemma i sängen och vila. 

Nej nu ska jag väl äta och sen sova antar jag. För att orka gå upp halv 5 till praktiken som just känns mindre och mindre kul. Det har sina up´s and down´s där på hotellet, ibland är det skitkul men ibland är det mindre kul. Som allt annat här i livet... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0