Lista om Emilia

108200-320

En härlig ny lista

-Vilken svordom använder du mest?
Fan
-Äger du en iPod?
Ja, min kära lilla nano

-Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
 
Till skolan: 6-7 / Till jobbet/praktiken: 04:45!!! I know, tidigt!

-Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej flip flops har jag bara på sommarn och då är det förmodligen varmt :)

-Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Både och

-Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ett par louboutinheels och en chanelväska. Sen bil, hus och sånt

-Har någon någonsin kallat dig lat?
 
Haha jaaaaaa...

-Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej

-Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Jag vet inte kanske :S

-Vad åt du till middag?
Mums idag åt vi plankstek. En favorit! Med sparris och bea och allt såklart :)

-Använder du huvtröjor?
Ja ibland, när jag tränar eller fryser. Men inte annars

-Kan du vissla?
Ja

-Finaste Svenska dialekten?
Stockholmska såklart hihi men jag gillar göteborska, charmigt som satan :)

-Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Berg- och dalbanor

-Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Vet inte, någon måste ju ha gjort/gör det

-Vilken film kan du alla replikerna till?
Mysteriet på greveholm haha och sunes jul. Säger alltid alla repliker före och alla andra blir galna :)

-När flög du senast?
 
I somras till grekland med älsklingen

-Pratar du några andra språk?
Engelska och nybörjarspanska

-Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja

-Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej jag är inget big fan av varken tatueringar eller piercings

-Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej det måste han väl inte haha men eftersom att min pojkvän kommer läsa det här haha så måste jag svara ja, med tanke på vem som bjuder i vårt förhållande (a)

-Vad har du med dig in på bion?
En stor popcorn haha, biopopcorn är det bästa som finns

-Gillar du att flyga flygplan?
Ja men inte långflyg. 4 timmar max sen blir det tråkigt
-Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor och omtänksam
-Gillar du din boendesituation?
Ja

-Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
7

-Äter du frukost dagligen?
Ja typ bästa måltiden på dagen ju :)

-Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej de brukar inte vara det men senaste halvåret har varit lite kaotiskt.

-Brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Nej

-Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej oftast inte

-Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Nej inte direkt. Men självklart i skolan och andra viktigare saker.
-Tror du på liv på andra planeter?
Ja varför inte

-Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Förmodligen lillebror som gjorde något småirriterande hehe

-Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Samma kön

-Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Min mamma valde det eller hon hade alltid tänkt ut Emilia som namn om hon fick en flicka någon gång

-Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jag säger nog ingenting

-Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nja tveksamt. Hihi om jag fick pengar för det kanske :P

-Tycker du om att krama folk?
Ja

-Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Oj svårt. Ingen jag kommer på på rak hand
-Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja

-Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0