Lite lika kanske?

108200-360

Är inte Idol-Eriks nya video lite lik Vanessa Carltons gamla video till "A thausand miles". Jag kopplade den iaf direkt till Vanessas. Tycker ni Eriks Segersteds nya låt "I cant say I´m sorry" är bra? Jag är lite nja, till den än så länge.

Nu måste jag sova. Ska ju som vanligt upp kl. 04.45, för att åka till praktiken. Gaaah! Vänjer mig aldrig med att gå upp så tidigt. Men det är bra att det är snö, det blir inte lika mörkt ute då på morgonen. Känns mer mysigt än läskigt att gå ut i bäckmrökret när alla ligger och sover nu :)

Kommentarer
Postat av: Bea

låten är lite "njaaa", men det tycker jag nästan alla låtar är i början . Måste helt enkelt lyssna in mig på låtarna lite innan jag kan avgöra om de är bra eller ej :P

2007-01-25 @ 17:22:03
URL: http://beeja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0