Nyårafton och nya året

Då var det 2007. Åren går så himla fort. Det är mycket som ska hända 2007. Jag ska åka till Spanien i en månad, jag ska ta studenten och börja mitt vuxenliv hehe. Känns väldigt sorligt att sluta skolan. Jag tycker om att gå i gymnasiet, det är så bekvämt och inte en massa måsten varje dag.

Nyårsafton blev väl ganska lyckat. Var på middag hos älsklingens jobbarkompis och det var trevligt. Sen gick vi på någon hemmafest som i och försig var sådär. Jag är ingen hemmafest-typ, gillar krogen mer. Men kul att hitta på något istället för att sitta hemma. 

Förlåt att jag inte är så aktiv här på bloggen de senaste dagarna. Men det är bara för att internet hos pojkvännen inte fungerar. Så det blir lite lungt här nu tills jag sover hemma igen. 

Gott nytt år alla iaf! :)  

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

god fortsättning på det nya året önskar den blivande svägerskan.

2007-01-03 @ 19:20:35
Postat av: Emilia

Hihi tackar tackar..

2007-01-04 @ 20:23:04
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0