Soon I will be gone :)

108200-312

Usch det är hemskt att vara utan internet. man känner sig verkligen helt frustrerad då man inte kan titta allt som man brukar titta på dagligen. Känns som man missar så mycket.

I alla fall, på söndag morgon åker vi iväg till Lofsdalen. Där ska vi vara till fredag eller lördag. Vi är åtta som åker upp och bor tillsammans varav de jag känner väl är älsklingen och min lilla sötnos camilla, resten har jag träffat en gång. Ska bli så himla kul, jag älskar fjällen. Men hoppas att man kan åka. Det är ju snöbrist i de svenska fjällen nu :( Just nu har lofsdalen bara 4 backar öppna av 25! Så vi får väl se hur mycket man kommer vilja åka. Kanske blir mycket stughäng :) Mysigt det med men lite av hela grejen är ju att åka skidor eller bräda. Hihi sådär brukar det väl se ut när jag glider fram på min bräda haha.. ser nog ut som att det blir skidor. Eftersom att det är så blött ute och så ska jag ju lära älsklingen att åka skidor och då är det ju bra om jag åker skidor också hehe. Imorgon ska jag hem så då blir det kanske lite mer updates i min gamla vanliga stil, de skorna hit och dit den toppen dit och hit. :) 

Thats all ;) 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Shiit vad skoj. Jag drar till vemdalen på söndag! :D

2007-01-04 @ 21:43:32
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: Emilia

Jonas: Jasså kul, det ligger ju ganska nära lofsdalen :) Hoppas bara att det finns tillräckligt med snö och att regnet håller sig borta. :)

2007-01-05 @ 10:49:04
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0