Glassardag

Idag har jag haft en riktigt slapp dag. Vaknade hos M vid 11 och åt lite toasts till frulle. Tog sen en promenad hem, vilket var SÅÅ varmt! Men skönt med sol iaf, man ska inte klaga. Sedan har jag legat ute på vår nya altan och glassat i bikini hela dagen. Hoppas man får lite färg nu, jag vill ju inte vara blekfis när man kommer ner till Grekland om 13 dagar. Nu håller vi på att förbereda maten och självklart ska det grillas, vad annars? :P Det blir luffarfilé med pommes, bea och sparris. Hehe typiskt svennis-fredags-mat ;)

image647

Imorrn ska jag nog åka och bada eller bada och bada, snarare sola :P Men får se om det blir något dopp...

Nu ska jag ut och njuta i solen igen, aah. Jag älskar sommaren!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0