Beställning från H&M

  
Igår skulle M beställa kläder från H&M och jag kunde inte låta bli att haka på. Men det slutade med att han ångrade sig men jag vart så inställd på den söta klänningen så jag beställde iaf. Så nu väntar jag på en mörkblå klänning med fickor där fram och söta jordgubbar som tryck och ett par vita shorts som enadst kostade 98 kr! Beställningen skulle komma om 2 veckor tror jag. Återkommer med bilder så fort de kommit.


Har också glömt att berätta att jag äntligen fått mina efterlängtade solglasögon jag letat efter. Det var min kära svägerska som inte ville ha sina längre så hon var så snäll att hon gav dom tll mig. Tack tack :) Nu slipper jag leta efter dem något mer, skönt.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Den klänningen är så söt!

2007-05-12 @ 10:10:26
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Emilia

Cecilia: Ja den är verkligen urgullig :D

2007-05-15 @ 15:12:24
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0