Bort till Järvsö

Idag har jag gjort lite småärenden. Först  hade jag tandläkartid kl. 07.40! Så jag fick gå upp waaaay to early. Men det gick iaf bra och jag hade inga hål :D Sen gick jag hem till M och slappade lite för att vänta tills kl. blev 11 då jag skulle möta J i skolan för att köpa biljetter till slutskivan eftersom det var sista dagen idag och jag skulle köpa biljett till M. Hehe vi såg att det var pannkakor i skolan så självklart så stannade vi och åt.

 

Bild 1: Så här ska det vara     2: Men oftast ser det ut så här :(

Nu är jag hemma och håller på att packa. Vi ska åka till vårat landställe i Järvös över helgen. Ska bli skönt att komma bort lite. En helg där uppe är alldeles lagom, sedan längtar man hem igen. Hoppas på att vädret blir fint, enligt prognoserna ska det regna i Hälsingland :( Så det verkar bli som vanligt när vi är där, för det spöregnar nästan alltid där känns det som. Jaja nu ska jag bestämma vad jag ska ha med mig. Blir väl som vanligt: Mjukiskläder, varma tröjor och bekväma skor. Hehe sånt behövs, det är ju ändå landet liksom :D


Kommentarer
Postat av: anonym

Hur gör du att man klicka på bilden och ser förstoring?

2007-05-26 @ 17:32:58
Postat av: Emilia

Det sker automatiskt på bloggar från blogg.se.

2007-05-27 @ 17:39:28
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0