"Önskelista" till studenten

Många har velat veta lite vad jag önskar mig i studentpresent, så jag får väl vara snäll och säga lite saker som jag har kommit på hittills (utan inbördes ordning):

Namnhalsband i guld, alltid velat ha ett "a la Carrie" halsband fast med Emilia såklart
Guldklocka (Har jag önskat mig av mamma & pappa)
Digitalkamera :P hehe
♥ Pärlörhängen
Sex and the City-boxen
 Parfym tex: Gucci Envy me, Dior Midnight Charm, Dkny Be delicious big apple
Presentkort på Make up Store
♥ Louis Vuitton Agenda Monogram Canvas Mini Ring
Hemmaprylar som behövs när man flyttar hemifrån, inte inredning utan mera praktiska saker
♥ Pengar
♥ Dior Cleanser, Cleansing gelee, lila flaska
♥ Dior Energizing toner, rosa-lila flaska

Observera att denna lista kommer att uppdateras så fort jag kommer på nya saker :) Jag blir nöjd vad jag än får hehe :P Jag är ganska lätt att köpa present till eftersom jag gillar allt tjejigt som smink och annat girlie stuff...


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Tack

2007-05-14 @ 18:52:22
Postat av: Emilia

Hehe varsågod, jag vet att det inte är så mycket bra saker, men du brukar ha koll på sånt jag gillar hehe så det blir säkert hur bra som helst :D

2007-05-15 @ 15:11:02
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0